Кількість
|
Вартість
|
||
|
Каси самообслуговування
Навіщо автоматизувати магазин за допомогою кас самообслуговування?
Керуючі супермаркетів, для економії, часто мінімізують число одночасно працюючих кас, що тягне за собою появу черг, наприклад, вранці і після закінчення робочого дня, в так звані години пік. Розгромна замовна стаття чергу на 100% вказує, що в цей самий момент бізнес несе втрати. Власник недоотримує виручку, так як стикається з:
- небажанням клієнта вийти з черги на касі, якщо він, несподівано, згадує про те, що щось не купив;
- повною відмовою від покупки, якщо покупець спостерігає велику чергу. Він просто купить в іншому магазині, який попадеться йому на шляху;
- скорочує числа товарів, що купуються до мінімально кількості, тільки для того що б скористатися "швидкої" касою "до 5 товарів".
Очевидним для власника рішенням описаної вище проблеми, викликаної появою черг, стало б залучення додаткової робочої сили (касирів). Однак виклик касира на кілька годин в день - дороге задоволення. Де ж оптимальна пропорція між кількістю працюючих кас і виручкою супермаркету? Керівництво магазину, звичайно, має свою думку про цю проблему, і привертає касирів на свій розсуд. Але проблему це не вирішує. Надійне рішення проблеми появи черг вранці і після роботи - автоматизація магазину касами самообслуговування.
Багаторічний досвід автоматизації абсолютно різних торгових підприємств підтверджує позитивні очікування бізнесу від впровадження кас самообслуговування з метою істотного зростання операційної виручки. Каси самообслуговування вже впровадило багато "великих" рітейлерів, світових та наших: Rewe, Епіцентр, NOVUS, Сільпо, Maxima, Auchan. У наші дні ця тенденція накриває і мережі меншого формату. Немає сумнівів, що в найближчі роки ми будемо спостерігати повсюдне впровадження автоматичних кас без касирів (кас самообслуговування)!
Чому ми?
Виробництво Self checkout (КСО) освоїли сотні фірм, не тільки світових (Wincor, NCR) але і місцевих компаній. При цьому успіх автоматизації магазину шляхом впровадження SCO пов'язаний з "залізом" тільки в невеликому ступені. Ми пропонуємо вам не просто каси самообслуговування, а готове рішення по автоматизації, що включає: вивчення об'єкта автоматизації і бізнес-процесів на ньому, вибір конфігурації каси і поставку обладнання, його інтеграцію, і подальше сервісне супровід.
При цьому конфігурація конкретної каси самообслуговування може бути дуже різною, адже каси самообслуговування складаються з модулів і можуть мати безліч конфігурацій. Яка саме каса самообслуговування потрібна вам, що б інвестиції окупилися в мінімальні терміни, стає зрозумілим за підсумками проведеного нами консалтингового дослідження.
Більш детально про автоматизацію магазинів шляхом впровадження кас-самообслуговування, сервісі і ціною проекту ви можете дізнатися, зателефонувавши нам за телефоном, вказаним на сайті.